T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
TEKİRDAĞ / ERGENE - MEHMET AKİF ERSOY İMAM HATİP ORTAOKULU

Haberler

May

Ulu Önder Atatürk’ün “Ben o gün doğdum “ dediği o büyük günün ve Samsun’dan yakılan kurtuluş meşalesinin ışığında bir milletinin tarih sahnesinde tekrar şahlanışının 105. Yıl Dönümü bugün ! Kutlu olsun !

May

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli tanıtımını okulumuz öğretmenleri için Okul Müdürümüz Sayın Reyhan BERBER, gerçekleştirdi.

May

May

May

DEYİMİNİ ANLAT BAKALIM

Deyimler bir insanın iletişimde kullandığı en kolay ve en etkili ifade biçimidir.Okulumuzda Türkçe derslerinde deyimlerin kullanımına çokça yer verilmektedir.Deyimini anlat etkinliği ile gruplara ayrılan öğrenciler konuşmadan vücut dilleriyle belirlenen sürede karşı grubun verdiği deyimi kendi grubuna anlatmaktadır. Öğrencilerin deyimleri öğrenmeleri sağlanarak bireysel olarak her öğrencinin deyimleri kullanmaları hedeflenmektedir.

May

May

“Tüllenen mağribi, akşamları sarsam yarana/Yine bir şey yapabildim diyemem hâtırana…“ demiş ya Koca Şair, 

Evlatlarımıza Türk’ün kutsal vatan toprağına ayak basarak Çanakkale Ruhunu hissettirebilmek; Tarihin tüm gerçekliğini onların gözleri önüne sermek, daima hatırlamak ve unutturmamak şehitlerimize vefa borcumuz, en önemli vazifemizdir.

Nice ziyaretlerimiz olsun. #çanakkalegeçilmez

May

Bakanımız Yusuf Tekin: “Türkiye Yüzyılı Maarif Modelin'de, öğrencilerimizin doğayı tanıma, doğa-insan etkileşimini doğru anlama ve afetlerle ilgili birey olarak alınması gereken sorumluluklara detaylıca yer verildi.” Bakanımız Yusuf Tekin: “Millî Eğitim Bakanlığında attığımız her adımın beraberinde getireceği olumsuz durumları öngörerek hareket etmek durumundayız. Dolayısıyla müfredat çalışmalarımızı  hesaplayarak, düşünerek planladık."

 

Millî Eğitim Bakanımız Yusuf Tekin: “Matematik dersinde beceri odaklı, anlam ve ihtiyaç temelli yaklaşımı benimsiyoruz. Böylece matematiğin öğrencilerimiz nezdinde korkulan değil sevilen, ezberlenen değil keşfedilen bir ders olmasını hedefledik.”

 

Millî Eğitim Bakanımız Yusuf Tekin: “Programlarımızda yaptığımız seyreltmeleri değişik sınıf düzeylerinde defalarca tekrarlanan, çocuklarımızın pedagojik düzeylerine uygun olmayan ve asgari müşterekler üzerinden gerçekleştirerek seyreltme sürecini inşa ettik.”

Bakanımız Yusuf Tekin: “Eğitim felsefemiz; öğrencilerimizi bilgiye erişmekten ziyade, onlara beceri kazandırarak bilgiyi analiz edebilecek hâle getirmektir. Önümüzdeki yüzyılı, Türkiye Yüzyılı'na dönüştürmek için çocuklarımızdan hayal kurabilmelerini arzu ediyoruz.”

 

Millî Eğitim Bakanımız Yusuf Tekin: “Programlarımızda yaptığımız seyreltmeleri değişik sınıf düzeylerinde defalarca tekrarlanan, çocuklarımızın pedagojik düzeylerine uygun olmayan ve asgari müşterekler üzerinden gerçekleştirerek seyreltme sürecini inşa ettik.”

Nis

Nis

KARDEŞ SINIFIMLA KİTABIMI PAYLAŞIYORUM

Kitap okumak bir insan için en kolay ve en etkili öğrenme yoludur. Okulumuzda kitap okuma etkinlikleri düzenlenerek okuyan, okuduğunu anlayan, gelecek kuşaklar için okumayı bir yaşam kültürü haline getiren bir okul modeli oluşturulması hedeflenmektedir. Öğrencilerimiz en sevdiği kitapları kendi şubelerinin bir altındaki şubelere kitaplarını paylaşmaları sağlanmaktadır. Öğrencilerin okuma alışkanlığı kazanmaları sağlanarak bireysel olarak her öğrencinin okuma kültürü ve alışkanlığı kazanmaları hedeflenmektedir.

Nis

#KöklerdenGeleceğe 

Nis

Nis

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla ilçemizde düzenlenen yarışmalardan derecelerle dönen çocuklarımızın ödülleri sahiplerini buldu! Öğrencilerimiz, 

 

Dart Yıldız Kızlar 4.cü

Bocce Yıldız Kızlar 3.cü

Dart Yıldız Erkek 3.cü

Bocce Yıldız Erkek 3.cü

Bocce Küçük Erkekler 2.ci

 

Çocuklarımızı ve emek veren öğretmenlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz!

Nis

Okul idaremiz ve öğretmenlerimizce LGS maratonun son düzlüğünde öğrencilerimizin ders çalışma motivasyonlarını ve tempolarını düşürmemeleri için izleyecek yol ve yöntemler görüşüldü.

Nis

“TEKNOLOJİ HAYATININ MERKEZİ DEĞİL, SADECE YARDIMCISI OLMALI”

 

Okulumuz öğrencilerine “Güvenli İnternet Kullanımı ve Teknolojik Bağımlılıklar” konulu animasyon videoları izletilerek konuyla alakalı bilgilendirmeler yapıldı.